Påskafton!!!

Lördag idag och jag vaknade 7.00:(
Kunde verkligen inte sova mer!!!!

jaja det var bara att gå upp
Och se glad ut.
Fick se på mit Tradera att jag sålt mina Puma skor, då blev jag glad.. har börjat sälja där för att få lite extra pengar nu till ägget.
Ska packa in dem och kolla frakten så jag kan maila köparen:)
Idag vet jag inte vad som händer, sk atill mormor och hämta äggen, gjorde inte det igår...
Sen packa ner kläder till Moa ,,,

Var på kalas igår, hos Danes systerdotter, det var kul. Prtade mycket med svärmor,,,vi ska ner till Hugo idag och sätta minipåskliljor o så...Tända ljus.


Saknar honom oehört mycket, det finns inget som jag hellre vill ha , än honom.

Kramisar och GLAD PÅSK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0