Hej!

Denna vecka ska jag packa undan och städa undan. tiden går såå fort. På söndag kommer Moa hem:) saknar henne jättemkt.
Jag är halv utan henne,,,,,hon är mitt hjärta:)

Idag ska jag städa lite sen kommer Ia och hjälper mig med min mp4 spelare...sen kommer Maj-Britt och Keith och ska titta på föråden:)
Sen ska Dane på fotboll,, vet ej om jag ska med...få se hur jag mår,,,

Jag har haft en konstig huvudvärk länge nu...det snurrar till och jag ser vita prickar och det bultar hela tiden...är såå trött så trött.
Vet ej vad det är men värktabletter hjälper ej.

Jag känner starkt att det är lägenheten....vill härifrån nuuuu.

Nä nu ska jag dricka mitt te och läsa min bok:)

Hjärtekramar på er



Charle pussar på Moa:)*kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0