Fredag!!

Jaha då var det fredag igen!!!

Nästa vecka ska jag ha "semester" för då ska vi göra vid lägeneheten....)

Har fått ett beställningspapper på den andra lägenheten , vad som vi får gjort...allt ska göras vid, utom golven, som ska bytas nästa år:)

Sååå kul att få välja färger..vet inte om vi kanske ska göra det nu när man är ledig..så dom får in pappret  itid.

Annars har jag varit på Romares igår igen...det kändes lite bättre,,men vi sa jag ska skynda långsamt....
Har fått läkarintyg till den 18 aug, då min läkare åxå sk aha semester...

Imorgon åker min Prinsessa till Strömstad...jag är halv utan henne...redan nu känns det i hjärtat....hon har varit hos sin pappa hela veckan så jag har sett henne en gång:(

Men hon ska komma idag så vi får kramas...:)

Måste hämta fler lådor..:) här är mkt som ska ner nu när det sk amålas...alla glasen:O

Jaja hörs sen o ha en solig underbar dag:)
Hjärtekramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0