Från Hugo

Mamma, min mamma se vad jag kan
jag kan nu gå och jag hoppar lite grand
för mina vingar de bär mig varthän jag än vill
Flyger dit där du är och följer ditt liv

Fast du inte ser mig så är jag alltid där
någonstans runt om dig i universums stora sfär
För jag färdas över ängar bärs upp en vind
tittar till dig och flyger ner och ger en puss på din kind

Jag samlar dina tårar och fyller på vår brunn
vars vatten blir till regn som landar på din mun
och tränger in i din själ för att läka de sår
som gör så ont av saknaden av att du inte får

ha mig intill dig närhelst du än vill
ge mig all världens kramar, vad jag än vill och lite till
För du vill visa din kärlek ge mig allt så fint
men mamma, din kärlek känns från jorden o ända hit

Jag säger stolt till de andra små änglar som är här
Titta - det är min mamma! och hon håller mig så kär
Jag lyser utav stolhet som blir till stjärnans ljus
som du ser om natten när det släckts i varje hus

För jag är den stjärna som lyser stark och klar
Jag är ljuset inom dig som alltid stannar kvar

Jag är ljuset inom dig som alltid stannar kvar



Kommentarer
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

tackar gumman ..

Zebbe är uppe hos mormor & morfar Å ska ha ett jätte barnkalas med ungarna som bor i området där .. Hans klasskamrater som jag hade tänkt bjuda inga av dom skulle vara hemma så vi skjuter på hans kalas tills skolan har börjat :)

2008-12-30 @ 11:42:16
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: Sofie

fina fina Hugo prinsen. Saknar dej.

Massa kramar till er gumman

och ett gott nytt år

kram

2008-12-31 @ 23:24:11
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

har du oxå fått prematur??

2009-01-02 @ 16:52:07
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Fie

Tänker på dej^^

2009-01-05 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0