Hejs svejs!!!

har nu bott här lite mer än 1 månad...trivs jättebra.....väntar nu bara på att få renoverat..hoppas det sker snart,,så man kan få ordning här...

jobbar och sliter ,,trivs jättebra även där,, mycket rolig och bra personal:)

ska jobba ikväll och sen är jag ledig till torsdag...:)

ska maila kundvärden och höra hur det går med deras planering...

saknar mina kompisar..kommit ifrån er  nu se vi flyttade..så trist är det..kan vi inte försöka träffas nån dag  behöver er..har haft det jobbigt ett tag med otäcka tankar ..panikångest och allt,,, var ett tag på väg ner helt..det är såå jobbgt


Har fått veta nu att i januari finns det en donator som kan donera ägg.....ska nu ta massa prover och sånt och prata med kurator...känns bra:)

Hoppas allt går bra för oss nu behöver det..

Hjärtekramar Anna


Kommentarer
Postat av: Anna Karin

Tittade in för första gången, måste säga vilken fin sida du har.

STYRKE KRAMAR

2008-10-05 @ 11:40:32
URL: http://hem.bredband.net/b3331
Postat av: sofie

hej gumman

först vill jag bara säga, ååh va kul, hoppas de blir bra med den donatorn=)

jag finns här för dej, fast ja bor 30 mil bort

e så glad att du trivs på jobbet=)

massa kramar

2008-10-06 @ 11:31:08
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Moa

vad kul med donatorn! hoppas det funkar och går bra nu :)

2008-10-07 @ 15:54:33
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0