Fredag

Skrev ett inlägg igår men datron krånglade så jag stängde av den.
idag hoppas jag den går bättre.
Har en sjuk dotter hemma,,feber och ont i halsen...låter som en rosslig karl. Hon ligger nu i min säng och sover. Få se när hon vaknar om vi tar tempen. appropå tempar, är örontempar bra?
Har hört att de kan ge fel utslag?
Funderar på att köpa en sån. kan ju vara bra om alla i familjen ska ta temp:)
Igår var en sådär dag igen, tänkte mycket på Hugo:(,,snart är dte hans födelsedag och hur hade det varit  om....sånt får jag aldrig veta. har Moa och hon är ja superstolt över, hon är den underbaraste unge som finns..jag älskar henne supermycket. Klart jag gör jag är ju hennes mamma. Hör om föräldrar som struntar i sina barn, slår dem, hånar dem,,blir så ledsen när jag hör sånt...hade jag aldrig kunnat utsätta Moa för:(

Sitter i soffan nu och tittar på Rachel Ray:) hon tycker jag är bra,,lite blandat innehåll med god mat:)
Emmie ligger vid mina fötter och nannar,,hon har noggått upp i vikt, ska ta och väga henne sen.
Får snart se om där är bebisar i magen:)
Idag händer det inte så mycket, tar det lugnt,skönt.
Igårkväll gjorde jag äppelkaka med vaniljsås,,den varade i 1 timme sedan var den slut:),,men det visar ju att den var god:)

Mår lite bättre idag,, men ska ändå vila och ta hand om mig nu så jag blir ännu bättre. Ska till doktorn på måndag och ta nya prover, hoppas de gått upp mer då. Vill jobba igen..är såå trött på att gå hemma och det kostar ju också:(

Dane har fortfarande inte hittat nått jobb:( idag ska han till arbetsförmedlingen, för dom har bemanningsföretag där , som söker folk:)  hoppas där är nåt till honom. Han är så trött på att gå hemma och vi behöver cash:)

Försöker lägga in bilder men det går inte:( vet ej vad som är fel..

jaja nu ska jag kolla runt lite här och sen vila lite.
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: mammafiiia

Hoppas Emmie har bebisar i magen=)

Fina fina Hugo vad han är saknad. Tänkte på han igår, snart hans namnsdag på torsdag=)

Massa Pussar & Kramar till dig gumman

2010-11-01 @ 10:22:26
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0