Uppdatering:)

Hej!
Var ett tag sedan, men har inte känt för att skriva...

Det har inte hänt såå mycket sedan sist, gjort ett par insättningar , men det har inte gått vägen:(,,undrar om vi får en bebbe eller ej:(
Moa växer så det knakar,,snart (inte ÄN) längre än mig, men det är ju inte så svårt:)
Jag har haft 4 veckors semester,, guud såå skönt väder vi hade då då,, typ 35grader och strålande sol,, bodde på stranden.
Emmie och Charlie mår bra, dom är mycket ute i trädgården och leker:)

Dane han har inte fått nåt jobb ännu:(,,hoppas det kommer snart.
Det är jobbigt när man inte har det ok ekonomiskt...tar på krafterna..

Idag är det fest för mamma som fyller år imorgon..då kommer yngsta kusinen och hennes blivande man, aj dom ska gifta sig 18 sept...
Moa sk aockså med på bröllopet och hon tycker det är kul:)
Har fixat klänning åt henne och det är bara skor och kofta kvar. hon kommer att bli såå söt.
Själv ska jag nog ha en brun klänning från Vila,,skor får jag köpa från www.laRedoute.se , dom är de enda som har snygga skor i stl 35:)
Det blir mycket bra..
Jobbar och står i, det är lite svalare nu men ändå kvavt inne.. det går ok att jobba.. vi ska få nytt schema i sept och jag är nöjd..

ja nu sk ajag gå och dricka mitt morgonte..:)
Ha en bra dag alla..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0