Uppdatering:)

Hejsan!
Nu är jag här igen!!!
Har gått en tid och jag har inte orkat skriva.

Ska sammanfatta lite vad som har hänt sedan sist.

Min pappa mår bättre, har nu kommit till Kungshults Rehabilitering...där han kan stå upp med hjälp, gå några steg...han är jätteduktig:) Älskar dig Pappi...

Här hemma är det lite förändringar:),,vi har fått en ny familjemedlem..Emmie,,, en lite Papillontjej på 10 månader... hon är i spökåldern, så allt är livsfarligt, men kan stanna, sitt och loss:)
kommer bra överens med Charlie:) vill leka med honom hela tiden.

Första morgonen när hon låg i min säng och sov gick Dane upp för att hämta henne och gå ut och kissa... då skällde ocj skrek hon på honom, så jag trillade ur sängen, så rädd jag blev,, trodde det var brendlarmet:)hahaha,, hon satt i sängen och tittade på mig precis som vad gör du där?????

Jag själv sk agöra en TAB utredning för att att se vad jag klarar av och ej...den kommer att starta snart...går till sjukgymnast och tränar och det går jättebra.. hon sa att min muskler ar försvagade , då jag är så kort så jag använder fel muskler.
Annars går allt sin gilla gång här. Är sjukskriven november ut och funderar lite på att få börja 50%. Vet ej var det blir om det blir mitt gamla,, men vill helst det , då jag älskar personelen där:)

Puss på er alla.....



Moa och Mira:)

Vår Emmie:)

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Va skönt att de e på bättringsvägen med pappa din.

Aww så söt lilla Emmie e=) Myys med en liten vovve.

Jag vill ha chihuahua nuu=) haha

Kraam

2009-11-15 @ 21:21:57
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0