Tisdag

Slö på att uppdatera. Men det är värmen...
Idag ska jag jobba kväll, dom ville jag ska jobba kväll imorgon , men det kan jag inte , så jag fråga om dom kan ordna nån annan. Det hade ju varit snällt om dom fråga först innan dom ändra schemat:)

Vår torktumlare är nog trasig , den torkar inte kläderna, tror jag höll på i 4 timmar i går och det var fortfarande vått..ska ringa och felanmäla den.

Ont som attans i ryggen... undrar vad det är....men det är Panodil som gäller....och spikmattan. har legat på den 1 gång om dagen en halvtimma eåt gången:)
Skönt är det nu när man vant sig:)

Har nog sålt Moas loftsäng, ska köpa en vanlig säng till henne. Sen ska maria och Kim göra av med 2 vägghyllor som hon kan ha på väggen..kanonbra blir det:)

Hon ( moa) Har ljusat sitt hår,,,fint blev det. Hon var ju blond när hon var yngre och nu ville hon det igen:) ..jaja , den tösen vet vad hon vill:)

Nä nu sk ajag fixa lite härhemma sen duscha och fara iväg:)
Puss på er idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0