Sol och värme:)

Hejsan!
Var ett tag sedan. Men nu när det är så varmt så orkar man inte mycket. Sedan har jag jobbat mycket nu också:)
Var hemma onsdag och torsdag , då jag har såå ont i huvudet och ryggen:(
Men ska jobba imorgon:)

Sedan är jag ledig 3 dagar och då ska vi passa Mille:) Hurra!!!!  Maria och Jange ska till Göteborg...Imorgon kväll ska jag och Mille på sexparty hos Erica, på lördag ska jag och Dane ut och äta med min mamma, moster och morbror...på Pålsjö Krog. Dom bjuder oss för att vi hjälpt till med mormors lägenhet:) kul ska det bli.

Idag är det varmt varmt varmt.... Ia kommer vid 13 tiden och vi ska käka lite lätt och snacka lite... Moa badar väl i poolen skulle jag tro, sen ikväll ska hon rida Hipp Hipp:) haha Harry potter.....hihi.

ska ut i trädgården och vila lite ...skönt att sitta där och ta det lugnt:)

Nä mina vänner ni får gärna kommentera ,,;)

Ha en underbart solig dag idag , för det ska vi:)
Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0