Semester!!!!

hej!

äntligen semester!!!! Hurra!!!  Nu ska jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Inte stressa alls. Såå skönt!!!

Igår så tvättade jag och hängde ut kläderna, tror ni inte det började ösregna då, så det vara bara in med kläderna igen:)
Gick här och fixade lite och det kändes såå skönt, för det var inte den stressen,, måste städa och tvätta för jag jobbar imorgon igen!!!! Nu kan jag göra lite var dag.

Idag är det tänkt att jag och Maria ska hitta på nåt... kanske åka och handla blommor:) behövs nya fina blommor i rabatterna...
Sen ska jag fundera på vad vi sk aköpa till mamma...hon fyller 65 den 1/8.
Blir något fint till henne...

Jag har tänkt söka skola i höst,,läsa demensutbildning. Den verkar jätteintressant och är hos oss mycket nyttig att ha:)
Den är på 1 år och börjar i november. Hoppas jag kommer in, sk alämna arbetsintyg till chefen , så hon kan fylla i det.

Det kan man väl maial henne, så fyller hon i det och skickar hem det:)

Vilket trist väder vi har:( regn och väldans blåst:( tråkigt nu när man har 4 veckors semester!!!!!!

Har ont i ryggen, och ligger på spikmattan varje dag , men det hjälper inte riktigt:(

Jaja ,,,,,nåt är det alltid..

Ha en blåsig dag idag så hörs vi

Pussar Anna

Kommentarer
Postat av: Connie

Trevlig semester på dig,har själv 4 veckor. Började det i måndags. Ha det bra/Kram Connie

2009-07-22 @ 11:57:00
Postat av: Fielis

Visst är det härligt med semester=)... Kan man lätt vänja sig vid :)...

Hoppas allt är bra.

Kram

2009-07-23 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0