Mår dåligt!!!

Ja jag är inget bättre....hög feber , yr, snuvig , hostig, ja allllt

I psyket mår jag dåligt åxå,,,eftersom jag feberyrar på natten så drömmer jag massa om Hugo....ja allt som vi upplevde med honom kommer tillbaka nu i drömmarna....det är jättejobbigt...han är sååå levande,, men inte här:(....

jag vet inte om jag orkar detta såhär längre, vågar knappt sova..men samtidigt så vill jag inget annnat än att få vara i drömmarna alltid....när ska detta bli bättre....????

Jag vet att han kommer allltid att vara där ,, men såhär? det knyter sig i magen och hjärtat när jag ser honom...min underbara unge,,,vill bara hålla honom hela tiden.

jag vet att du har det bra där du är Älskling, men Mamma vill ha dig här hos oss......kan du inte bara hoppa ner till osss????

Nu när jag sitter här och skriver så hör jag Moa skriker jaaaaaaa Hannah Montana på TV  ,,,,:) då ler jag,,,, så lite det behövs för att hon blir så glad:)
Det bryter av allt tänkande ett tag. Det är skönt.

Just nu när jag har så hög feber så är jag så känslig psykiskt , så jag gråter bara det är nåt på tv som gör mig rörd.


Vår äggdonation har vi inte hört nåt mer om än, det är för att  RMC i Malmö har julstängt till den 11 jan.

Får hoppas dom hör av sig fort sen. Så man vet vad som händer.
Vill ju att det ska ske snart.

Nä nu ska jag lägga mig på soffan hos Moa och njuta o kramas och hosta tillsammans med henne:)
Pussar o kramar på er alla


o kommentera gärna så mycket ni vill...:)

Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

oh jag e så ledsen.. förlåt för att jag frågade.. var inte meningen att dra upp gamla minnen.. förlåt mej.. Har precis fått ett tråkigt besked om att en vän till mej förlorade sin son i natt 9 månader gammal..

2009-01-05 @ 21:07:35
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Sara WN

Hittade din blogg via Facebook. Jag är oxå en Hjärtebarnsmamma.

kram!

2009-01-06 @ 21:43:10
URL: http://sarawn.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej, visst kan ja hjälpa dig, men är sj rätt ny på det här.... Ja hittade bilden (bakgrunden) på google, sökte på tapeter bara, när du hittat denna bilden eller om du hittar någon av av intresse så går du in på design på samma sida som du skriver inlägg. Där inne finns kodmallar ju, du går vidare till redigera din befintliga kodmall, näst längst upp står de background, sen kopierar du bildadressen på bilden du vill ha som bakgrund och sätter in den efter background



Exempel:background: #000000 url(http://media.hd.se/2007/03/06/202539/large/sestapet3.jpg);



Hoppas ja gör mig förstådd nu haha, har svårt för att förklara, annars kan du gå in på http://designadinblogg.se/, där finns nog bättre förklaring.

Mvh Mia

2009-01-11 @ 12:49:14
URL: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0