Lite


Måndag idag och helgen bara sprang iväg... passade ju Mille och jobbade:)
Idag var jag med Moa hos läkaren och det gick bra:) hon är 143 cm lång:) , men väger bara 30 kg..hon måste äta mer:)
Nästa tisdag ska vi till dietisten, då får vi näringsdrycker:) dom tycker Moa om:)

Imorgon är det jobb halva dagen , sen ska jag följa med mamma till hennes diabetesläkare, för hon vill det, då jag är den som vet hur hon har det.
Sen ska vi hitta på nåt tillsammans:) få se vad det blir:)
Nu sitter jag här ensam, Moa är på karate och Dane är i garaget...han skulle komma hem 8 sa han...Moa är väl snart hemma.

haft fika besök av Maria idag  alltid lika trevligt:) när hon och Moa var i stallet så var Mille och Aimme här,, Aimee är tokgalen:) inte en lugn stund. Men så helt plötsligt så bara däckade hon:)


Aimee däckad                   Pratar du med mig???

 Storebror och Lillasyster:)


Nä nu ska jag ner och titta på tv och ta det lugnt:)

Hjärtekramar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0