Nu

Mycket denna vecka.

Imåndags var jag och Dane och slängde skräp i mormors lägenhet, då ringde Annika (samordnaren) och undrade om jag kunde jobba tisdagen..ja sa jag. Dom har vinterkräksjukan på jobb och vår avd är nu stängd och vårdtagarna är isolerade på sina rum.
Jobbat tis och onsdag.
När jag kom hem på onsdag, så mådde jag illa:(..sen på kvällen så kom det från båda håll...:( örk
Hela natten höll det åpå och illa mådde jag.
Stannade hemma från jobb tors , fre.. och har nu vilat upp mig..mår mkt bättre nu:)

Igår ringde Ktarina från malmö och sa att de hittat en ny donator och att om det går som det ska nu så blir det av v 22:)

Hoppas bara inte den 25 då det är årsdagen för Prinsen:(

Imorgon är det kalas hos min kusin,.,, får se om jag orkar att gå dit...

Idag ska jag bara vila och äta lite då och då...

Kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Uscha stackars dej, kräksjuka e så blää

Jag håller alla tummar och tår gumman för att inget ska komma imellan nu till v 22=)

Ni e så underbara föräldrar, hoppas ett nytt litet barn snart får uppleva det. (Annars föder ja ett barn tille r och lämnar i en korg på eran trappa=) )



Nu e det bara 14 dagar till ja flyttar =)

Saknar dej

Kraaaaam

2009-02-28 @ 09:35:27
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej... usch kräksjuka. är inte så mysigt. stackars dig :) jag håller tummarna på att det blir av denna gången :) Kramisar isabel

2009-03-01 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0