Lite förhoppningar , men samtidigt sorg

Idag har jag min mamma, min moster och morbror fortsatt att tömma mormors lägenhet......
Inte kul kan jag säga,,väcker såå många minnen...både glada och sorgliga.
Så mycket saker hon har...hon sparade verkligen på allt!!!

När vi vid 2 tiden gick hem till min moster för att äta lite, så hade jag ett missat samtal på min telefon... ringde svararen och det var Katarina från Malmö...hon satt det planeras för oss inom de närmsta veckorna:) jaaa hoppas det blir snart...

Åter till mormors lägenhet så hittade jag massa gamla foton på mormor när hon var ung,, så vacker hon var:)
Ska scanna in dem här imorgon och visa er:)

Alla hennes kläder får de gamla på jobb..då blir de nog glada:)
Ja imorgon fortsätter vi:)

Pussar på er och ta hand om varandra....


Kommentarer
Postat av: sofie

Förstår att de e jobbigt.

Va kul att de går frammåt med malmö iaf.

Kramar

2009-02-19 @ 10:25:30
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0