Jobbigt:(

Jag har haft en tanke när jag skulle få ett samtal att mormor somnat in...att jag skulle känna lättnad, för att hon fått frid... men jag känner så stor saknad och sorg så det finns inte ,, det gör såå ont i mitt hjärta,,,trodde inte det.

Hon var min mormor..mitt allt, min klippa , min förebild, min hjälte....nu finns hon inte mer....

Har precis ringt begravningsbyrån och anmält oss till begravningsbyrån...fan vad det var jobbigt,,känns inte verkligt på når sätt alls... det var samma tjej som hjälpte oss med Hugos begravning, som svarade...hon kände igen mig och beklagade. Men hon sa även att nu har Hugo mormor sir hos sig så nu är han glad och nu kommer snart solen.....

det kändes bra och jag log lite......

Man vet ju att den dagen kommer då våra älskade lämnar oss,, men man är inte förberedd på att det gör såå ont...
När slutar det göra ont????

Min kusin har skrivit en dikt till mormor..den känns så rätt och den är så fin..:)
Hon ska komma till oss på fredag och sova här...hon ska inte vara ensam..hennes man åker till oljeriggen på torsdagkväll...

Kommer nog inte att klara lördagen,, jag kan inte  tänka mig att sitta där och veta att hon ligger där..:(

usch vad jag mår skit inuti..:(



jag och min bästaste kusin Lollo:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gumman vill bara krama dej om och om igen. Ja e nere i hbg i helgen så ring mig om du vill=) (e bortbjuden på lördag dagtid, men annars kan ja)

Bara hör av dej iaf.

Saknar dej. Massa KRAMAR till dej gumman

2009-02-09 @ 20:02:09
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gumman vill bara krama dej om och om igen. Ja e nere i hbg i helgen så ring mig om du vill=) (e bortbjuden på lördag dagtid, men annars kan ja)

Bara hör av dej iaf.

Saknar dej. Massa KRAMAR till dej gumman

2009-02-09 @ 20:10:07
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0