Hundvakt

Hundvakt åt Mille Mus och Lillmonstret Aimee hela dagen!!!!!!!

Har flyttat upp Charlie och hans bur på Moas rum..annars jagar Aimee musten ur honom...:) även om han gillar det...

Ska nu när dom kommer ut i snön och leka så dom är trötta..sen ska dom få mat och vila:)

När Dane kommer så tänkte jag vi ska åka någonstans:) med monstrerna:)

Igår var vi i staller jag. Maria , Moa ,, jättekul och JÄTTEKALLT... tog kort som jag visar här sedan....

Sen åkte vi hem till oss och åt hembakad äpplepaj med vaniljsås:) mumma. Moa åkte med Maria till pappa , för hon ville sova där...När Dane kom hem åt vi lite sen lade jag mig och somnade direkt. skönt.
Nu när jag vaknade så är det alldeles vitt ute:( jaaaaaa rejält med snö

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gumman kom på en sak, kan två han kaniner träffas utan att slå ihjäl varandra? för vi har ju en liten prins juh=) som e dryga året hehe

kramar i massor till dej min fina vän

2009-02-11 @ 21:25:12
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0