:(

Idag är min mormors annons i tidningen:(

 

Blev jätteledsen när jag såg den,, den är så fin...min mormor saknar dig så ,, har ett stort hål i hjärtat nu..:(


Lilla Aimme ( milles lillasyster ) åkte in på djursjukhuset igår , för hon hade fått i sig en tablett av Marias tant:( hon var jäättedålig och dom visste inte om hon skulle klara sig...

Idag ringde Maria och berättade att Aimee var uppe och gick men ändå inte riktigt bra...hejjar på dig Aimmeee

Mille och jag gick upp till Ättekulla tobaksaffär och hämtade ut ett paket idag,, skönt var det att komma ut och gå:)

Ifredags var jag och beställde blommor till mormor från mamma och oss... det blir vita liljor stående med blåa irirs och 3 st ljusrosa gerbera...Fia kommer att göra de sååå fint:)
Ett vitt band där det står Vi älskar dig Föralltid

Mormor ska begravas på Alla HJärtans Dag..det tycker vi stämmer perfekt... samtidigt är det jobbigt ,, för jag saknar Hugo så och han var vårt Hjärtebarn,,, kommer att tänka på honom...

Har bestämt mig för att : när jag kommer fram till mormors kista med handbuketten, så sk ajag lägga den,, böja mig fram och viska till henne Jag älskar dig,, T hand om Hugo,, och göra en slängpuss på kistan...det känns så perfekt för mig.


Jag sover bättre nu...känner mig mer utvilad när jag vaknar...skönt.
Men jag känner mig samtidigt mycket nedstämd och ledsen.. men jag tror att det är mycket som spökar nu,,, det kommer att bli bättre.

Nu ska jag ta och sätta mig framför tv:n och ta det lugnt:)

Hjärtekramar på er alla......

Kommentarer
Postat av: Sofie

Börjar massa kramar till dej gumman. förstår att duhar de jättejobbigt just nu.

Men de e iaf skönt att du sover bättre=)



KRAMAR

2009-02-02 @ 10:06:23
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vila i frid Mormor Siri och ta hand om världens finaste Prins

2009-02-02 @ 10:07:38
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega* och Ville

kramar om

2009-02-03 @ 16:50:57
URL: http://zoieli.blogspot.com
Postat av: bbellahh

Har läst igenom ett par inlägg här på din blogg och ville bara skänka en tanke. Du är stark som ens orkar. Jag kan bara tänka mig hur det är att förlora nån. Det kanske är svårt sen men du kommer vara stolt sen över att du klarade att fortsätta. Sen blir det ju lättare med folk omkring som stöttar.



Beklagar sorgen R.I.P

2009-02-04 @ 09:21:38
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0