Tiden

Tiden går ibland fort. Ibland känns det som om inget vill med en....allting går tokigt. Varför får inte jag det jag vill ha???? Usch känner mig lite deppig idag:(,, men Mille är här och HAN piggar upp mig massor:),,,även om han bara ligger och sover så hjälper det mig:)
Har haft kalas för mig igår och det belv jättelyckat, men ack så ont och trött i ryggen jag blev.

Fick fina presenter. Moa hade fixat ett jättefint hjärta med rosor,, blev helt tårögd när hon kom med det:)fick svart fina sandaltofflor av Dane... p-kort på Väla , En tequila rose, p-kort på Fitover solglasögon, en sockerskål från Stelton, en saltkvarn i svart lack från Peugot:) såååå glad jag blev för allt:)

Bjöd på pastasallad med kyckling,bacon och skinka och Maria fick med kräftstjärtar:)
Sen efter hade jag bakat en Chokladtårta med vispad grädde...
Vin och öl till det:)

Idag är jag garageänka, Dane han fixar med bilen....kommer väl snart hem och moa är med pappa och kastar Dart...hon kommer också snart hem.
Imorgon ska jag ner på stan och köpa mina solglasögon:) Äntligen!!!!

Ska snart gå ut med Mille:)

hjärtekramar till er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0