ONT

Min chef mailade mig på jobbe mailen. På måndag ska jag vara på Fysium kl 10:) , få ser hur det går där.

Är ju tänkt jag ska börja jobba på måndag, ska ringa läkaren imorgon och prata med honom.

var med Maria, Maria och Engla igår i stallet , och när Engla red Mira , så gick vi med, det var jobbigt att gå där i hagen , för den är så ojämn.

Har ont inne i nacken och det värker vad jag än gör:(,,,,
Hoppas dom på Fysium kan hjälpa mig.
Vill ju få rätt på detta tills jag ska bli gravid.

Idag ska Moa rida på ridhuset, ska hänga med , då hennes ridkläder är här hos oss....hon hinner inte hem om och hämta dem.
Imorgon är det fredag och dags för gravsättning:(

Har inte sovit mycket inatt , då det har värkt och varit svårt att hitta ett läga för nacken.
idag blir att ta det lugnt , så jag orkar med ridhuset....

Maria ville att jag skulle med på Hif, men det går inte om dom ska stå , för det klarar jag inte...

Nån som varit på Fysium????

Nån som har tips på naprapat som är bra här i HBG????

Nä nu slänger jag mig på soffan:)

hjärtiskramar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0