:(

Torsdag idag och ledig :)

Haft några jobbiga dagar nu, som ni vet så hamnade min mormro på sjukhus. 

I måndags morse halv 7 sex ringde min pappa och berättade att han låg på sjukhus för han kräkt blod..:(  blev jätteledsen...han var mycket dålig och mådde inte alls bra:(

Jag ringde dane på jobb så han fick åka hem igen....klarade inte av att vara hemma själv. kände ångesten komma krypandes...det gjorde ont överallt ...

Jag och dane åkte in till lasarettet och var hos pappa,, han bara låg där och mådde deåligt...ville göra såå mycket för honom men han sa nej : jag orkar inte.....

Var hemma hos honom och hämtade lite kläder och så.

Han gjorde en gastroskopi och där såg man ett bråck,, en blödning på tolvfingeratrmen....
han får mediciner för det nu...

Var åxå hos mormro och hon var så ledsen och chockad...stackars älskade lilla mormor... blev opererad i söndags och i tisdags hade hon varit uppe och gått lite.... sa till henne att hon måste ha viljan nu.. och det har hon sa hon....skönt..

Imorgon ska jag ner och ordna träningskort..:) måste börja med det nu:)

Idag blir det att städa lite och sen ska jag med Moa på ridning..Dane ska efter jobb hem och hämat Charlie för hans tänder ska klippas:)

Annars är alllt ok härhemma... planerar Moas halloween fest lite....nån som har bra tips på mat och lekar o så så skriv gärna ,, det står lite still i huvet just nu.....


Kramar från mig:)

Kommentarer
Postat av: Fielis

Hello.

Kunde inte höra av mig efter mötet, har inte kommit hem ännu S. Fick först stanna och jobba C-tur, sen så blev det kris IGEN, så jag fick jobba natt också,,tur jag har va? suck.

Hoppas allt är bra.

Kram

2008-10-17 @ 01:35:41
URL: http://fielis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0