Söndag

Söndag idag och är inte alls bättre:(
Har ont i halsen, hostar sönder mig och näsan bara rinner , samtidigt som den är täppt:(
Hur ska detta gå?
Jag som har massor att göra, jobba, städa , fixa , handla o laga mat

Ska ju ha kalas/fest på lördag......vill inte vara dålig då:(

tror inte jag har nån feber...hoppas inte jag får det heller.
Moa är också fortfarande dålig...( stackars liten hostar såå på nätterna.. nån som har nåt bra hostmedel som tips??

Idag händer det inget , har satt på en maskin disk och en maskin tvätt.
Får väl stoppa in / hänga det.

Ska försöka komma ihåg att byta lakan i sängarna:)

Dane han är i garaget och fixar min morbrors bil..lite extra pengar är aldrig fel:)

Vad ska man ha på sig på lördag ???? Vill ju vara fin....nån som har nåt bra kläd tips för mig med min lilla Mage:)

Hoppas det kommer många så vi får roligt,  ska ladda hem bra musik i veckan också:)

Nä nu sk ajag krypa ner i soffan:)
Ha det hallon idag
Hjärtekramar Anna



Moa på sitt halloweenkalas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0