Moas dag idag :)

Idag är det Prinsessan Moas dag idag..hon blir 11 år... hipp hipp hurra!!!!

Filmen igår var riktigt bra,, vilka bra skådespelare!!! Men det är så jobbigt att sitta där i den trånga stolen i 2 timmar.
Efter filmen gick vi till O´Learys och tog en cider/öl med Maria och Stridh, mecket trevligt. Borg och Frank spelade där, dom gillar jag mycket. Hra bra röster och så:)
Åkte hem vid halv 12 få jag fick magkatarr och blev jätteillamående. hela bussresan hem ca 40 minuter satt jag och tittade rakt fram. Äckligt är det:(

Idag ska vi åka och handla , ska göra tacopaj till festen ikväll..sen ska vi hem och fixa lite.
Maria kommer sen och hämtar mig, då jag ska låna kläder av henne:).

Nä nu ska jag väcka gubben

Kramar på er!!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis Moa!

2008-11-08 @ 15:54:13
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0