Livets stora frågor?

Rigde på dörren och där stod en ung kille med en broschyr i sin hand.
För 1 1/2 år sedan hade jag sagt nej tack och stängt dörren.

Idag gjorde jag inte det. Kände att jag kanske kan få svar på mina undringar?
Kommer Jag att få se Hugo igen,, var är Han??

Ja killen pratade på om att Jesus har lovat att att alla ska uppstå igen????

Men hur?? Ska de döda bara komma tillbaka???

det tror jag inte alls på men ,, känslan av att tro att jag en dag vanar och min älskade prins är hos mig igen är överväldigande....Tänk???

Vad tror ni???

Jag mår jättedåligt nu..snart är det den 25:e,,,, 1 1/2 år sedan Prinsen släckte sina blå
26:e Hugo blir 2 år:(   varför fick du inte stanna hos oss,, vi älskar dig sååå mycket...


Kommentarer
Postat av: Lars

Hjärtebarnsmamman, du ska komma fram till saker själv, inte låta parasiter som dörrknackande domedagsprofeter inbilla dig saker!!! Självklart ses ni igen, men släpp för allt i världen inte in sådana typer igen! Kram på dig

2008-11-21 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0