Ny vecka!!!

Hallå...
Ny vecka och nya tag....

Idag blir att tvätta,,
Tisdag..Möte på F2 hos min coach...Moa till psykolog
Onsdag läkaren kl 13 ...Moa rida
Torsdag Jag till Psykologen kl 10...Moa sovis på Fritids
Fredag inget
lördag inget
söndag inget

Ja det är min vecka än såå länge..ska eventuellt fika med Linda o Filip på torsdag


Har fått en stegräknare..ska kolla hur mkt jag går:)


Känns lite sådär med mig..trycket över bröstet är där konstant...ångest igen..snart söndag..men men...skönt att jag ska till psykologen på torsdag...

Det här med äggdonationen har jag inte hört nåt av...känns ibland som det är så avlägset,,vill vi?? vill vi inte???

ja det beslutet fattar vi när det är dags....

Lägger in lite bilder för er att beskåda:)

 Dane o Moa ska åka min moppe,,kolla in hennes smile:)

 Utslagen Charlie

 Underbara Mira

 Dane när han ska lacka bil:)


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon!
Ha en bra vecka!

2008-05-19 @ 09:20:41
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0