Möte på jobb!!

Hejsan svejsan!!

igår var jag först hos min coach Sanna,,,så bra hon är :)
Vi pratade aom min situation,,hur jag ska göra för att få ner mina panikkänslor....så skönt är det

Sen körde jag till jobb för att ha möte med chefen FK, facket o personalsekreteraren.

FK begärde en omplaceringsutredning som sk avar klar om 3 veckor,,då ska chefen leta efter  ett jobb till mig inom hela Helsingborgs Stad.... hoppa s dom hittar nåt:)

Jag sk aåxå kolal utbildningar ,,det är väl aldrig fel..innan hugo föddes tänkte jag läsa till tandsköterka..men det blev ju aldrig av:(

Nu kanske det kan bli så:)

Jaja ska ringa o boka en tid till läkaren.. så han vet onm vad som händer..
skulle det vara så att jag kommer in på nån utbildning o dom inte hittar nåt jobb till mig så kan läkaren sjukskriva mig längre och jag kan även ta ut semester

Jaja vi får se hur det går.....

Håll alla era tummar o tår för mig det behövs.....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller tummarna hårt!

2008-05-15 @ 14:53:40
URL: http://www.metrobloggen.se/kajsarina
Postat av: Fielis

Hej. Pratade med Å.. Han kunde inte rekommendera nån särskild, sa att alla på Najaden är bra=).
Hoppas det går bra!

2008-05-15 @ 16:22:31
URL: http://fielis.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0