Lite om helgen:)

Sitter här med en kopp te och det är såå tyst. Charlie han är ute här i vardagsrummet o springer..snifffar på allt. Sen får han fnatt o burnar runt här:) haha ser såå kul ut.

Idag har jag ringt psykologen,,han ska skicka en tid till mig akut...kanske han kan hjälpa mig få ett annat jobb,,,hoppas det.


Känner att jag behöver lite hjälp igen.

Helgen har flutit på bra!!
I fredags var Ia här och vi tog några öl,,snackade, sjöng och hon lärde mig boxning och självförsvarsknep..haha vi åkte hit o dit o ner på golvet. hahah men nu vet jag lite!!!!

Vi sjöng denna låt som dom sjöng på Sankta Maria ( psyket för an massa år sedan)



Haha såå kul vi hade:)

Lördagen o söndagen spenderade vi hela dagarna på kolonien o storröjde där...ska ta fota där och visa er:)

Igår kväll var vi med Moas kusiner o deras mamma på Gröningen (Stranden) och käkade glass..sååå mysigt:)

Sen hem o natta tösen och jag somnade som en stock,,,
men men vaknade kl 1 av att Charlie stampade som en galning...gick in till honom o klappade lite o så o han blev lugn.

Idag är åxå fint väder nu är det  17 grader i skuggan:)

Skriver kanske mer sen:)
Hjärtiskramar Anna

 Charlie utslagen:)

 Charlie i sin inhägnad på kolonien:)

 På den plats Lina sitter ska hon vila, bredvid sin storebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0