Fredag:)

Fredag igen!!!!!

I dag nu på halv 7 var jag nere i tvättstugan o satte igång 2 maskiner..så slipper man så mycket på måndag:)

Sen packa till Moa då hon ska ha sovis hos Emma som hon sen imorgon förmiddag ska på kalas på Karlslundsbadet imorgon:)

Jag ska nu kl 1 på möte med F2 och min chef. Hoppas det går bra:)

Sen kommer Dane och hämtar mig och då ska vi med hans jobb på Gocart:)

Sen efetr det vet jag inte vi får se hur länge vi blir där:)

Igår var det ju balen:) var därnere och såg Erica,,,sååå fin hon var..:)

Tänk ,,,hon tar studenten nu:) hon var 11 när jag och dane träffades:)

Charlie hade sitt vanliga morgon spatt i sängen ,,for runt , hoppade och stdsade:) filmade honom..få se om jag kan lägga in det här..om jag klarar det:)

Kram på er alla så länge


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!

2008-05-30 @ 09:19:26
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Moa

Hoppas dagens möte går bra

Det är inte klokt vad folk blir STORA. min brorsa tar studenten nästa vecka, min lillebror ska ut i världen liksom... Jag var på en studentmottagning i förrgår, mammas kompis dotter gick ut, och hennes kusin träffade jag hemma hos henne. sist jag såg honom var han sex år och nu är han tolv. då inser man att tiden går...

sen är det två år sedan min student idag, så sjukt!

kram

2008-05-30 @ 12:57:10
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0