Bättre!!

Allt känns lite bättre nu och jag hoppas att de som skrev så anonymt inte tittar in i gen för detta är MIN blogg inte min familjs!!!!


Jag har fått en scooter en vinröd fin sak:)

Fick ett erbjudande från Elgiganten att om jag köpte en telefon så fick man en scooter på köpet:) ja det är sant!!!!

Köpte en rosa Nokia med Telenor..(billigare än det jag har nu,,mycket!!!)

Så glad jag är nu , kan köra vart jag vill ( nästan),, haha  håll er inne för nu är vägarna osäkra:)

Väntar på besked om min arbetsträning,,vart jag ska vara,,,hoppa det händer nåt snart:)

Hjärtekramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad roligt! Jag har Telia, är Telenor nåt annat eller en variant av Telia? Vad coolt med en rosa mobil!

2008-05-07 @ 12:30:31
Postat av: Anna

Kajsa:

nä Telenor är ett eget abonemanng:)

Ja jag gillar rosa:)

2008-05-07 @ 13:41:13
Postat av: Emma

Skönt du mår bättre :-)
Ha ha tur vi inte bor i samma stad då hade jag nog hållt mig innomhus ha ha *skämt*

Gillar inte telenor helt ärligt håller mig till halebop ;-)

2008-05-07 @ 14:01:11
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se
Postat av: Moa

vad skönt att det är bättre :)
och precis som du säger, det är DIN blogg och inte din familjs och det är var och ens beslut att skriva om sitt liv och sina känslor på internet. varför tycker folk att du ska skriva hur dane tänker och känner när han själv inte vill skriva det på internet? respekt? knäppt.

blogg är ju ofta något man själv har, lite mystiskt när folk börjar kommentera att man inte skriver om de andra familjemedlemmarnas känslor bara för att man har en familj. om jag började blogga skulle jag med största sannolikhet inte få kommentaren "ööh du är så självisk, hur tar din mamma/pappa/lillebror/kompis det här?". men när man har familj och barn så verkar det som att det skulle vara självklart att blogga om hela familjens känslor...

däremot skulle jag säkert få en miljon "sluta tycka synd om dig själv, det finns folk som har det värre än du jävla emo"-kommentarer, och det är anledningen till att jag inte bloggar, hah.

kram!

2008-05-07 @ 22:54:09
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0