Mormor 97 år!!!!!

Hejsan!!!

Idag är det fredagen den 13:e :( huuuuaaa
Äns å länge har det inte hänt nåt peppar peppar ta i trä....(slår mig i huet)

Idag kl 18 ska vi kolla på radhuset:) jihaaaa

Bryr mig inte så mkt om vilka färger där är det kan man ju fixa själv..

Dom var här igår igen och tittade :)... verkar intresserade:) hoppas dom vi ll ha den:)

Idag fyller min älskade mormro 97 år Hipp hipp hurra!!!!
Ska på lunch till henne imorgon..träffa moster o kusinerna:) kuuul.

Tvättar nu så nu har man att göra..ska lägga in lite på Tradera åxå:)

Sen ska jag o Moa till staden o köpa present till mormor.)

Hjärtekramar Anna

En bild på min älskade mormor:)


Kommentarer
Postat av: Moa

97???? jesus, då har man varit med om mycket!

hoppas det blir ett fint firande :)

2008-06-14 @ 14:31:31
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0