Hej

Hej igen!!

Har inte skrivit på ett par dgar nu..har att göra...

Mötet gick bra ,,,kände jag,,ska imorgon , måndag, gå bredvid på avd 5 på Romares,,,känns ok.
Chefen sa till mig att jag ska känna efter hur det känns...
Kändes det inte bra efter ett par dgar så kanske jag kan prov anåt annat boende....

Vi får se hur det går...

Besiktningen av lägenheten gick åxå sådär...måste slipa parkettgolvet..men det får HFAB göra , så det blir ordentligt gjort, så kan dom inte gnälla se....

Sen är det lite småfix som ska göras..men svärmor har lovat mig att hjälpa till..

Hon är sååå snäll med det:)

Har börjat packa ner så smått..ska tömma vitrinskåpet tänkte jag efter som det ska fixas lite här i rummet så kan m man lättare flytta hyllan då ju...

Moa har sovit hos mormor hela helgen:)

Idag kommer hon hem igen....

Imorgon börjar Danes semester...han o moa får väl hitta på nåt medans jag jobbar.
Det blir nog inte såå många timmar:)

Längtar tills vi ska flytta o få fint där....

Har fått hem lina nu,,,nu ligger hon i en jättefin vit urna i keramik med en blomma av guld på....hon ska grävas ner bredvid sin bror lucas...
Hon står här på skänken nu och vakar över oss..

HJärtekramar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0