veckan

Idag blir det till att packa lite till..slänga skräp och städa undan...

Hoppas vi kan komma till förrådet i helgen så man blir av med lådorna härhemma.

Jag och mille sov till halv 10 idag, det var skönt, men då var vi ute kl 6 en liten runda:)

Sitter nu och läser Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden:) den verkar bra.

Har ju bara Läckbergs nya bok kvar att läsa.. men vill ha den som pocket då jaghar de andra så:)

ikväll ska Dane spela boll..sen kommer Maria efter 9 och hälsar på Mille:)

Imorgon är det dags för ridlektioner för Moa... mormor ska med och kolla.)

Torsdag ska jag jobba kl 14.30- 21 och fredag kl 7.30 - 14:)

Sen är jag ledig lörd-mån...sen börjar allvaret på tisdag:)

Sen nästa lördag fyller jag år:) hurra!!!!

ska åxå ta och packa ner kläder och skor vi inte använder:)

Jaja sätter väl igång nu så det händer nåt

ha en bra dag alla...och skriv gärna nåt så jag ser att ni varit här:)

Kommentarer
Postat av: sofie

packa ska jag med,,,men man bara packar och packar utan att komma nån vart känns de som hehe

kramar till dej gumman // fia3

2008-08-12 @ 10:44:19
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Fielis

Nu har jag varit här=).

Flytten närmar sig med stormsteg. Tror det kommer att bli hur bra som helst så fort ni bara kommit tillrätta där.

Kram

2008-08-12 @ 14:43:46
URL: http://fielis.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej. Snart flyttar ni ju. och du fyller år snart. puss älskar dig

2008-08-13 @ 11:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0