Fundersam!!

Nu är snart denna vecka slut....
Tiden går fort när man är lyclig...inte faan är jag lycklig , men tiden går ändå....

Har pratat med vår Donator o det känns sååå bra!!!!

Nu ska remissen skickas , sen ska vi godkännas för äggdonation...men det ska väl gå?

Sen får vi tid till Malmö för samtal, mm

Annars så händer det inte så mycket här, rensar ut i lägenheten, städar undan. sorterar kläder o skor o förbereder inför höst och vinterkläder...

Kollar in nya skidkläder till moa såå kul.. hennes pappa o dom åker ju upp till Dalarna eller Sälen på vintern o åker skidor, så hon sk aha ordentliga kläder o skor...

Själv har jag kvar sen innan, växer ju inte mer nu:),,jooo lite på magen men men det får man väl ta:)

Ska nog göra fransk manikyr idag,,,få se när jag rensat klart...

Nån som vill fika med mig så bara hör av sig,,,,jag vet att jag inte är såå sällskaplig men jag tar en dag itaget så jag känner efter var morgon om jag orkar eller inte!!!

Men det kan ni väl ha överseende med ett tag???




Kanske blir det detta ställ,,, fås evad Donnan säger :)

 


Pussar o kramar på er alla


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag svarar på ditt inlägg här, hoppas det är OK :)
Jag bor i Kristianstad och du då? :)

2007-09-14 @ 08:48:06
URL: http://ladivina.blogg.se
Postat av: Marie (Mrsrfritz)

Hej gummz!!
Tack hihi ..
Jaa de e lita synd att vi har olika :)
Kramar i massor ..

2007-09-14 @ 10:08:03
URL: http://mrsfritz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0