Framtiden!!

Vad händer här då??

jo det börjar röra sig angående vår äggdonation...vår donator ska till RMC i Malmö i januari.....för samtal..spännande.

Ska börja köpa julklappar så man inte har allt i sista stund...

Nu precis ringde läkaren från genetiska i Lund och sa att där visade ingenting på mitt blodprov angårned catch 22
sååå skönt!!!!
Slipper man tänka på det mer:)

Tvättar julgardinerna jag köpt..ska stryka dem o sätta upp dem sen o ljusstakar....mysigt är det..

Annars händer det väl inte så mycket denna vecka....

Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej gumman, gud va skönt att det inte visade ngt på provet... Jätteglad för er skull. Allt kommer lösa sig, det känner jag på mig =) pöss på rej

2007-11-28 @ 18:36:49
URL: http://thelovers.blogg.se
Postat av: Marie

ÅÅ vad gla jag blir för er skull nu gumman .. Kommer att hålla alla tummar å tår som jag bara kan .

massa hjärte kramar till er

2007-11-28 @ 22:51:03
URL: http://mrsfritz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0