Julen 2007

jaha då var julen 2007 över..den blev inte som vi ville eller trodde..ville ju haft en liten galen 1åring stulta rundor här hemma..en liten pigg 1 åring med stora blåa ögon...som öppna sina julklappar o klappar händerna....gud sååå ont det gör nu i mig..det är sååå jobbigt..

Varför varför???? Tankarna kom hela tiden ,,hur hade han varit ,,hur hade han reagerat på den julklappen????
Hade viljat ha ett foto på honom o min mormor (96år) i tomteluva.. men näääääääääääääää

Varför???

har pratat med min läkare om remiss till kognitiv bettendeterapi o han skickar en genast......

känns att det behövs rensas ut nuuuu det kommer mer hela tiden o det fylls på...

Har hittat en sida www.mista.se..där jag pratat med Micke som förlorade sin fru 2004..känns skönt att kunna dela tankarna med likasinnade nu vid jul o nyår....underbar sida.....
Låg i sängen o tittade upp i trädet utanför..då såg jag en leende Hugo titta tillbaka på mig..kände ett lugnt skölja över mig.

Hugo, du har fått en ny änglaflicka som kan leka med dig..Älskade Prins,,ta hand om Felicia o visa henne allt kul ni gör däruppe,,och berätta för henne att hon ska vaka över sin familj,, och skicka lika mycket kärlek till dom , som du gör till oss...

Älskar dig nu o föralltid älsklingen.........

Kommentarer
Postat av: ia

Han är med er precis hela tiden gumman.
Kram

2007-12-27 @ 18:17:48
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: Linda

Han finns hos er och vakar över er..

gott nytt gumman

2007-12-28 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0